Trek Marlin+ 8
To nowa wersja dobrze znanego modelu Marlin z opcji analogowej. „Plus” dodaje elektryczne wsparcie zintegrowane w ramie przy zachowaniu niskiej ceny i masy.
Sztywna rama wyposażona jest w silnik Bosch Active Line Plus o mocy 50 Nm i baterię o pojemności 400 Wh. Trek oferuje możliwość dokupienia dodatkowej baterii w miejsce bidonu, która zapewnia 250 Wh. Nisko osadzony środek ciężkości gwarantuje pewne manewrowanie rowerem zarówno podczas jazdy w terenie jak i w warunkach miejskich. Marlin+ posiada nowoczesną geometrię roweru górskiego, co sprawia, że z łatwością wjeżdża w teren, a gdy trzeba wspiera naszą pozycję na zwykłej drodze.
Rower osadzony jest na szerokich oponach 2,6″ zapewniających świetne prowadzenie, stabilność i dodatkową amortyzację. Z przodu znajdziemy widelec RockShox Silver o skoku 120 mm z możliwością blokady. Lepsze prowadzenie w trudnych warunkach umożliwia teleskopowa sztyca czuwając nad naszym bezpieczeństwem na stromych zjazdach. Rower wyposażono w 29″ koła jednak w rozmiarze S i XS znajdziemy 27’5″.
Marlin+ może korzystać z kilku trybów wsparcia. Najbardziej wartym wyróżnienia jest tryb AUTO. Ma automatycznie rozpoznawać stopień trudności jazdy i samemu zapewniać odpowiednie wsparcie. Pedałowanie ma być bardzo proste dzięki konfiguracji napędu Shimano Deore 1 x 12. Przy zróżnicowanej jeździe producent gwarantuje 2-4h pracy baterii.
Rower dostępny jest w różnych opcjach kolorystycznych. Cena 13 399 zł. Zapraszamy na jazdę testową do Interower.